اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

سئو یا تبلیغات کلیکی ، کدام را انتخاب کنیم؟

در دنیای امروز برای برند‌ها و سازمان‌ها غیر‌قابل‌تصور است که قدرت بازاریابی اینترنتی را نادیده بگیرند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به بهترین نحو و با بیشترین سود به بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنند. داشتن استراتژی برای بازاریابی دیجیتال و بهبود آن، نه‌تنها برای کسب‌وکار‌های آنلاین و سایت‌های تجارت الکترونیک لازم است، بلکه برای شرکت‌های بزرگ و کوچک محلی هم ضروری است. پس لازم است تا کانال‌های بازاریابی دیجیتال خود را فعال کنید و با آنها به هدفی که می‌خواهید برسید تا بیشترین سود را برای کسب‌وکار شما فراهم کنند. Search Engine Optimization SEO سؤالی که همیشه در دنیای دیجیتال و کسب‌وکارها مطرح می‌شود، این است که سئو بهتر است یا تبلیغات کلیکی؟! ما نمی‌توانیم به این سؤال یک جواب عمومی بدهیم و باید بدانیم در هر کسب‌وکاری، هدف از نوع کسب‌وکار چیست؟ در این مقاله ما می‌خواهیم به مقایسه سئو و تبلیغات کلیکی بپردازیم و به هر کدام به عنوان یک استراتژی بازاریابی نگاه کنیم تا در نهایت ببینیم برای بهبود نتایج هر کسب‌وکاری، کدام گزینه بهتر است. سئو در مقابل تبلیغات کلیکی اگر بخواهیم به مقایسه سئو و تبلیغات کلیکی بپردازیم، با دو تفاوت اساسی روبه‌رو می‌شویم؛ اول اینکه بسیاری از تبلیغات کلیکی مانند گوگل ادوردز در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند که وب‌سایت شما را در بالاترین جای نتایج صفحات جست‌وجو به شکل یک تبلیغ که شبیه به نتایج جست‌وجوست، قرار می‌دهد. اما ترافیک موثری که از طریق جست‌وجوگر‌ها به‌دست می‌آید و به سئو کمک بیشتری می‌کند. این روش رایگان است در حالی که ترافیکی که بر اساس تبلیغات کلیکی به‌دست می‌آید، برای هر کلیک هزینه‌ای در بردارد. اما شما کدام را باید انتخاب کنید، یک‌روزه به اولین لینک صفحه اول گوگل تبدیل‌شدن بهتر است یا به‌دست آوردن ترافیک مؤثر و طولانی‌مدت از روش سئو؟ واقعا نمی‌توان حکم کلی داد و بهتر است از هرکدام در جای مناسب استفاده کرد. Search Engine Optimization SEO سئو: بهبود ترافیک‌های موثر اگر برای کلمات کلیدی و عبارت‌هایی که به کارتان مرتبط است، به رتبه و پوزیشن خوبی در موتور‌های جست‌وجو برسید، تاثیرات خوبی روی برند شما خواهد داشت. کاربران زمانی که نام برند شما را در جست‌وجو‌های‌شان ببینند، با گذشت زمان به شما اعتماد می‌کنند و به مشتری‌های بالفعل تبدیل می‌شوند و این موضوع به اعتبار برند شما و دیده‌شدن توسط سایر کاربران کمک خواهد کرد. ترافیک موثر یا ارگانیک به ازای هر کلیک برای شما هزینه‌ای نخواهد داشت ولی برای اینکه تیم توسعه قدرتمندی داشته باشید و از آنها کمک بگیرید که سئوی سایت‌تان را بهبود دهند، باید هزینه پرداخت کنید. اما به صورت مرتب مجبور به پرداخت هزینه‌ای نیستید. این کار ممکن است زمان‌بر و هزینه‌بر باشد، اما در پایان از نظر هزینه‌ای به صرفه است و برخلاف تبلیغات کلیکی، اثری ماندگار دارد. در مقابل تمام مواردی که گفته شد، سئو معایبی هم دارد؛ فرآیند بهینه سازی معمولا خیلی زود اتفاق نمی‌افتد و زمانی که در حوزه کاری شما تعداد کلمات کلیدی زیاد باشد و رقبای شما قدرتمند باشند، این اتفاق به سختی و در مدت زمان طولانی می‌افتد. زمانی که با این شرایط مواجه شدید، بهتر است روی انتخاب استراتژی بازاریابی‌تان بیشتر دقت کنید. تبلیغات کلیکی: تا وقتی که پول دارید عزیزید تبلیغات کلیکی همیشه در بالای صفحه نتایج جست‌وجو قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود تا احتمال اینکه دیده نشوند، صفر باشد و مزیت آن این است که شما می‌توانید اسم، شماره تلفن، نام برند و قیمت یا هر چیزی که مد نظر‌تان است، برای جذب مشتری در تبلیغ قرار دهید و قرار نیست که گوگل انتخاب کند تا چه چیزی را در صفحه اول نشان دهد. در این تبلیغات شما اختیار دارید که تعیین کنید چه میزان بودجه می‌خواهید برای این کار اختصاص دهید در حالی که در سئو تعیین کردن بودجه در بسیاری از مواقع معنای مشخصی ندارد. تبلیغات کلیکی می‌تواند کاملا هدفمند باشد و یک محصول خاص را به نحوی خاص در زمانی خاص معرفی کند. با این کار می‌توانید بازخورد‌های کاربران و تعداد کلیک‌ها را نسبت به محصولی که دارید ببینید. مثلا می‌توانید ببینید چه کلماتی بیشتر جست‌وجو شده‌اند و در مورد همان کلمات محتوا تولید کنید و در وب‌سایت‌تان قرار دهید. براساس نظرسنجی که توسط مخاطبان SEJ انجام شد، ۴۹ درصد از مخاطبان اعلام کردند که به واسطه بهبود سئو سایت‌شان، سرمایه‌شان بازگشته است. ۱۹ درصد اعلام کردند که تبلیغات کلیکی بیشترین بازده را برای سایت‌شان داشته است. ۱۸ درصد از پاسخ دهندگان رسانه‌های اجتماعی را به عنوان بهترین کانال بازاریابی دیجیتال انتخاب کرده‌اند و ۱۴ درصد ایمیل مارکتینگ را بهترین روش دانسته‌اند.

1397/6/11       00000             سئو یا تبلیغات کلیکی ، کدام را انتخاب کنیم؟       سئو Seo



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی , پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران
مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا , , وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست , , وبلاگ پرهاست , , آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی
| چند نوع اوتیسم وجود دارد | $10 000 autism awareness scholarship | autism 5k | اوتیسم کودک یک ساله | درمان سریع اوتیسم | autisme 6 mois | درمان شدگان اوتیسم | بیماری اوتیسم در کودکان چیست | چرا کودکان به اوتیسم مبتلا می شوند | اوتیسم خفیف درمان می شود | چرا اوتیسم | signs of autism 9 months old | اوتیسم زنجان | اوتیسم رت | autism characteristics | اوتیسم پیشرفته | قرص اوتیسم چیست | نظریه ذهن اوتیسم | اوتیسم درمان میشود | دلیل اوتیسم کودکان چیست | autism 10 year old | 9 autism | ترجمة autism بالعربیة | م معنی autism | autism 1 | autisme 3 jaar | autism 6 months | autism in 9 year old | چند نوع اوتیسم داریم | عکس درمان اوتیسم | اوتیسم جز بیماری های خاص | قصه اوتیسم | بیماری اوتیسم از چیست | اوتیسم با عملکرد بالا | درمان قطعی بیماری اوتیسم | درمان کودکان اوتیسم | اوتیسم نابغه | درمان اوتیسم با قرص | آیا اوتیسم خفیف درمان دارد | راههای درمان اوتیسم | چرا اوتیسم به وجود می اید | اوتیسم و جن | اوتیسم یعنی چی | اوتیسم کودک 3 ساله | autism 6 month old | اوتیسم خفیف | ایا اوتیسم درمان قطعی دارد | بیماران اوتیسم چگونه هستند | بیماری اوتیسم چیست و علایم آن | autism 1 in 40 | سن غربالگری اوتیسم | اوتیسم شیر شتر | اوتیسم اسپرگر چیست | اوتیسم چه نوع مریضی است | autism 3 year old | درمان کودکان اوتیسمی | autism school | اوتیسمی چیست | autismo 2 de abril | اوتیسم متوسط | اوتیسم چیست | اوتیسم از چه سنی شروع میشود | زمان درمان اوتیسم | م معنی autism | علت و درمان اوتیسم | اوتیسم از چند ماهگی قابل تشخیص است | autism 6 months old baby | اوتیسم در کودکان | اوتیسم نوع 1 | autism 5 | اوتیسم یا اوتیسم | اوتیسم اختلال ژنتیکی | تشخیص اوتیسم چیست | early signs autism 9 month old | طیف اوتیسم چیست | اوتیسم ارثیه | autism 360 club | اوتیسم ضیایی | اوتیسم در بزرگسالان چیست | اوتیسم ها | غربالگری اوتیسم در بارداری | autism باللغة العربیة | signs 0f autism | اوتیسم یعنی چه | اوتیسم نوع a | صفحة autism | autism 7k | رفتار درمان اوتیسم | نشانه ی اوتیسم چیست | روز جهانی اوتیسم 2018 | درمان قطعی اوتیسم در طب سنتی | autism 99 genes | کی بچه اش اوتیسم داره | اوتیسم در طب اسلامی | درمان اوتیسم کودکان | لوگو اوتیسم | autismo 9 mesi | autism 3 | اوتیسم طلعت رافعی | اوتیسم خفیف کودکان

@AutismFariha #مرکز_اوتیسم_فریحا #مرکز_فریحا #فریحا #مرکزاتیسم_فریحا #otism #اولین_پایگاه_غربالگری_تهران #اوتیسم #autism #مرکز_اتیسم_فریحا #fariha #غربال #تهران #rangtism #تختی #otitis_Media #autismfariha.ir #پایگاه #otitis_Interna #اختلال_یادگیری #اوتیسم_نوزادان #توانبخشی #golden_Time #بیماری_در_خود_ماندگی #infantile_Autism #غربالگری #خاندانی #مربی #رنگتیسم
Copyright © 2002-2020, atlasha.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
315